Premi Notari de l'Humor

Els darrers tres mesos han passat moltes coses.
La més important és la que encara em té ben ocupat amb bolquers i biberons, i no em deixa destinar gaire temps a cap altra cosa. M'han dit que d'aqui a quinze anys la cosa comença a canviar...
Però una altra de les que em fa més il·lusió és que el mes passat vaig rebre el Premi Notari de l'Humor de la Universitat d'Alacant, al costat del gran Ortifus i ben acompanyat pels amics de la colla de FECO, en el marc de la XV Mostra d'Humor Social (aquí podeu veure'n el catàleg).
Una jornada memorable, amb l'entranyable Enrique fent d'amfitrió. El meu agraïment sincer.
I res, ara que sóc Notari de l'Humor, si voleu una hipoteca de broma...


Los últimos tres meses han pasado bastantes cosillas.
La más importante es la que me lleva de cabeza a base de pañales y biberones. Me han dicho que en unos quince años la cosa cambia...
Pero otra, entre las que me hace mucha ilusión, fue recibir el premio Notario del Humor en la Universidad de Alicante, al lado del gran Ortifus y bien acompañado por los amigos de FECO en el marco de la XV Muestra de Humor Social (aquí podéis ver el catálogo).
Una jornada memorable con el entrañable Enrique como anfitrión. Mi más sincero agradecimiento.
Y nada, que ahora que soy Notario del Humor, si alguien dese que le firme una hipoteca de broma...


Comentaris

Anònim ha dit…
Moltes felicitats, Jaume!
Tot Barcelona ha dit…
Ole mi niño ¡¡¡
Salut
Kap ha dit…
Gràcies!
Mẫu nội thất đẹp Unique design style, creative, high-end, cost savings, free consultation

Entrades populars