Alfons Figueras y el Terror


Tebeosfera, el esfuerzo más sobrehumano que se está haciendo por volcar a la red todo el conocimiento humano sobre la histrieta y la cultura popular, ha estado tocando en su número corriente los géneros de Terror y Horror. Después de todo el trabajo serio del equipo de Manuel Barrero sobre la historieta de miedo, llega el miedo y el humor, con unos magníficos textos de Lombilla sobre los límites del horror y el humor, y una suculenta antología de calaveras humorísticas, y de Manuel sobre el horror y la parodia, se publica una cosilla que he escrito sobre Alfons Figueras y su pasión por el terror...

Comentaris

rsm ha dit…
Ja m'he llegit el teu article sobre l'Alfons Figueras a Tebeoesfera. Bé ara només queda recopilar-los i publicar-los en un volum. o dos, o tres.
En volem més. R.
kap ha dit…
No se si cal recopilar-los. Ara mateix crec que no (potser demà pensaré que sí). La finalitat d'aquests articles es que arribin a la major part de gent possible, i crec que penjats a la xarxa, tal i com estan ara, és la millor manera. Fer-ne un llibre, i condemnar-lo al circuit de les llibreries, fora fer un pas enrere... potser arreglaria una mica el meu ego, i proporcionaria alguna satisfacció als que us agrada col.leccionar... però la finalitat més important és la difusió, no? Potser dmà canvio d'opinió! ;-)
Unknown ha dit…
Grandioso, Kap!
Todavía hay algunos botella?
Ciao, Portos.

Entrades populars