Napi


A mi sempre m'han agradat molt els acudits d'en Napi. El seu traç es fresc i espontàni, dibuixa de forma desacomplexada i d'això en resulten unes vinyetes molt expressives, que arrodoneix amb el seu humor descarat i directe, sempre molt efectiu.
Demà divendres presenta el su darrer llibre: Humor, se le supone. recuerdos de la puta mili, a les 20h. a la Casa Canals (C/ Granada, 11) de Tarragona. Jo no hi podré ser, perquè pràcticament a la mateixa hora presentem el meu llibre a Berga, però com si hi fos.
M'agradarà repassar el llibre, perquè ja m'imagino el corrossiu i procaç Napi contra l'estultícia castrense i em venen ganes de riure...



A mí siempre me han gustado mucho los chistes de Napi. Su trazo es fresco y espontáneo, dibuja de forma desacomplejada y de ello resultan unas viñetas muy expresivas, que redondea con su humor descarado y directo, siempre muy efectivo.
Mañana viernes presenta su último libro de Humor, se le supone. recuerdos de la puta mili, a las 20h. en la Casa Canals (C / Granada, 11) de Tarragona. Yo no podré acompañarle, porque prácticamente a la misma hora presentamos mi libro en Berga.
Me gustará repasar el libro, porque ya me imagino el corrosivo y procaz Napi contra la estulticia castrense y me vienen ganas de reír ...

Comentaris

Sergi ha dit…
En Napi mereix un reconeixement a part,els seus acudits al "Diari de Tarragona" son fantástics.Tal com dius el seu traç un tant allargat i fresc fa que surtin del seu llapis unes vinyetes molt bones...llástima que en Napi estigui tan desaprofitat en alguna publicació de ambit nacional.Queda dit!!!
Kap ha dit…
Home, en Napi dibuixa gairebé setmanalment a El Jueves i cada dia a El Economista...
El que passa és que el reconeixement va lligat al coneixement; i els autors més coneguts són els que tenen algun personatge...
Però sí, el Napi es mereix més reconeixement (i coneixement) del què té.
Anònim ha dit…
Si en lugar de ser en la calle Granada de Tarragona, fuera en la calle Tarragona de Granada, iría encantado.
Saludos desde Granada para Napi y para todos los presentan libros alrededor de las 20 hs.

Martín

Entrades populars