1/1/09

any Amades


Es veu que el 2009 serà un "any Amades" ja que es celebren els 50 anys de la seva mort. Joan Amades fou el folklorista més prolífic del nostre país. Us deixo un dibuix que clou el darrer llibre de la reedició dels 42 volums de la Biblioteca de Tradicions Populars (de la qual us n'he de recomanar, com no, sobretot el número 30) publicada per Amades entre 1933 i 1937, i que torna a ser disponible en una edició molt acurada a càrrec de l'Associació Cultural Joan Amades i l'editorial El Médol.

El 2009 será un "año Amades". Joan Amades fué el folclorista catalán más prolífico. Os dejo un dibujo que cierra el último libro de la reedición de la Biblioteca de Tradicions Populars (de la que os debo recomendar, sobretodo, claro, el número 30) publicada por Amades entre 1933 y 1937, disponible de nuevo gracias al buen trabajo de la Associació Cultural Joan Amades y la editorial El Médol.

4 comentaris:

Hasta los cojones. ha dit...

Tristemente bueno el de la vasija griega.
Que el año que nos amenaza te traiga una vida llena de paz, amor y todas esas cosas bonitas que necesitamos para ser felices.
O algo así...
No se...
Lo que si tengo claro es que deseo de todo corazón que seas todo lo feliz que el cuerpo te aguante ;)

Un carro muy grande de abrazos.

kap ha dit...

Se agradece el deseo, el carro y todo. Muchos carros de felicidad y abrazos para usted.

Xavier Caballé ha dit...

El tinc el número 30 de la "Biblioteca de tradicions populars"... i certament la introducció és original :)

聖諭 ha dit...

體育,衛視,教育網,教育局,字典,大學,教育,教育,教育局,大學,教育大學,辦公室,體育,津貼,教育網,教育局,美髮,育達商職,教育館,緯來,教育局,廣播電台,教育處,教育局,教育大學,教育,教育局,育嬰假,教育網,月眉,性教育,育英,育英護專,教育,幼兒教育,喜滿客,天堂,喜來登,夢時代,影城,壽喜燒,京華城,喜帖,喜餅,壽喜燒,假期,西喜,喜帖,牧羊犬,夢時代,喜鴻,春喜,喜多,喜羊羊,天喜,喜帖,壽喜燒,喜樂蒂,燒肉店,喜歡,喜歡你,喜宴場地,喜美,皆大歡喜,喜歡,歡喜,喜來登,喜帖設計,墨水匣,婚禮