New Yorker

©Mick Stevens / The New Yorker

No ens hem d'estar sempre mirant el melic, pel què val la pena veure què passa pel món. Si us interessa, els dibuixants de The New Yorker han estrenat un bloc. Cada mes, un dels caricaturistes de l'emblemàtica revista, farà de les seves online. Comença l'experiencia en Mick Stevens, aquí ho teniu.

Como vale la pena estar al tanto de lo que pasa por el mundo, igual os interesa saber que los dibujantes de The New Yorker han estrenado blog. Cada mes, uno de los caricaturistas de la emblemática revista, hará de las suyas online. Empieza Mick Stevens, aquí lo tenéis.

Comentaris

germanbg ha dit…
Me parece muy interesante, lo seguiré cada semana,he decidido linkear este blog en mi autobús de links, pero también me gustaría que vostros pusierais mi blog (La Mirada Escrutadora).Para cualquier cosa no dudeis en poneros en contacto conmigo.
Salu2.
Kap ha dit…
Clebro que te guste.

Entrades populars