Dudas

Ya se debe acercar el Saló del Cómic de Barcelona, porque he recibido la carta de Ficomic que me invita a votar los premios del Saló de éste año. Como mi especialidad no es la histoireta, siempre tengo dudas. Y dudando, dudando, siempre se me pasa la primera ronda de votaciones.
Además soy incapaz de recordar todo lo que se ha editado durante el 2007.

¿Alguna recomendación?

Cosas que me han gustado de lo que he visto durante este año: Al pie de la letra, de Miguel Calatayud; María y yo, de Gallardo, Las crónicas de Ono y Hop de Javier Olivares, Estraperlo y tranvía de Alfons López, Jazz Mainard de Raule y Roger, Wassalon, de Clara Tanit-Arqué, Lunas de papel de Fermín Solís... ¿me dejo algo?
Se aceptas sugerencias.

Comentaris

Sergi ha dit…
Jo apostaria per Estraperlo y tranvia de l'Alfons López,pero com saps la meva especialitat tampoc es la historieta.
Kap ha dit…
Sí, estem igual. Jo, la historieta de l'Alfons penso que està molt be, i toca la fibra dels personatges de tota la vida. Però el Wassalon, per exemple, el trobo amb molta conya. O el María y yo, una obra molt valenta, d'un Gallardo... no se, diferent.
Bé, en la primera ronda de votacions (hi ha temps fisn al 25 de febrer) sempre estic completament perdut. A veure si m'ajudeu!
Roger Seró ha dit…
Bones!
a part de votar no et conviden a signar en alguna banda? qui hagi comprat algun llibre teu segur que li farà il·lusió (almenys jo al saló sovint intento "caçar" un autor per a tenir la seva signatura i algun dibuixet, a més els que m'agraden a mi no solen tenir massa cua)

les votacions que esteu fent són d'autors espanyols? Perquè no en conec cap... jo d'espanyols fora de Carlos Giménez poca cosa més... i això que soc pro-còmic europeu.

vinga fins aviat
Kap ha dit…
Ui, Roger. Déu me'n guard, d'haver de signar llibres en plan "xurro". No, com que el Saló és de cómic, els que fem humor gráfic, poc hi pintem.
De tota manera, sempre hi vaig a treure el cap, o siga, que si vols qu ens hi trobem i et signi el què vulguis (menys un taló al portador), cap problema.
Les categories dels Premis del saló, son:
-Millor obra estrangera publicada a Espanya el 2007
-Premi Toutain a l'autor revel.leció del 2007
-Millor obra del 2007
-Millor guió del 2007
-Millor dibuix del 2007
-Millor revista del 2007
-Millor Fanzine del 2007
-Premi a la divulgació del cómic 2007

Entrades populars