10/12/07

La vinyeta de La Vanguardia.

10 comentaris:

malagon ha dit...

Estupenda la viñeta,

kap ha dit...

Gracias...

Mike ha dit...

xDD!!!

El color que fas per les vinyetes de la Vanguardia és manual o per ordinador??

Scarpa ha dit...

joooooder
Buenisima, no puedo decir nada más!

Bernal ha dit...

Sensacional viñeta!!

JRMora ha dit...

Kap, muy buena esta B/N en color!
:D

Franchu ha dit...

JUAS JUAS JUAS

Genial l'acudit, m'agrada molt el concepte, més real impossible.

Ets la canya tiu,

¡¡¡ABRAÇADOTES!!!

kap ha dit...

Mike: En aquest cas és ordinador. Jo voldria fer-ho amb aquarel.la, pero normalment vaig tan a última hora que no tinc temps. Per tant aplico les coloraines del photoshop intentant imitar el toc de l'aquarel.la, així si mai puc fer-ho com jo vull, no es notará tant el canvi...

Scarpa, Bernal, JR, Franchu: Pos eso, que se agradece...

BONIL ha dit...

JA JA JA JA ¡Eres un desgraciado, KAP! ¡Muy buena!

kap ha dit...

Gracias, Xavier!