any Amades


Es veu que el 2009 serà un "any Amades" ja que es celebren els 50 anys de la seva mort. Joan Amades fou el folklorista més prolífic del nostre país. Us deixo un dibuix que clou el darrer llibre de la reedició dels 42 volums de la Biblioteca de Tradicions Populars (de la qual us n'he de recomanar, com no, sobretot el número 30) publicada per Amades entre 1933 i 1937, i que torna a ser disponible en una edició molt acurada a càrrec de l'Associació Cultural Joan Amades i l'editorial El Médol.

El 2009 será un "año Amades". Joan Amades fué el folclorista catalán más prolífico. Os dejo un dibujo que cierra el último libro de la reedición de la Biblioteca de Tradicions Populars (de la que os debo recomendar, sobretodo, claro, el número 30) publicada por Amades entre 1933 y 1937, disponible de nuevo gracias al buen trabajo de la Associació Cultural Joan Amades y la editorial El Médol.

Comentaris

Anònim ha dit…
Tristemente bueno el de la vasija griega.
Que el año que nos amenaza te traiga una vida llena de paz, amor y todas esas cosas bonitas que necesitamos para ser felices.
O algo así...
No se...
Lo que si tengo claro es que deseo de todo corazón que seas todo lo feliz que el cuerpo te aguante ;)

Un carro muy grande de abrazos.
Kap ha dit…
Se agradece el deseo, el carro y todo. Muchos carros de felicidad y abrazos para usted.
Xavier Caballé ha dit…
El tinc el número 30 de la "Biblioteca de tradicions populars"... i certament la introducció és original :)

Entrades populars