A Lleida

El passat cap de setmana vam ser a Lleida, convidats per la fantàstica gent d'Humoràlia -el Paco, en Marçal i en Txapis-, ja qe s'hi celebrava el tradicional "Humoreix", trobada de caricaturistes al carrer. La trobada va servir de marc per a la presentació del meu llibre sobre Bagaria. Fou una experiència fantàstica (com sempre) dibuixar a la gent de Lleida, acompanyat d'en Napi, en Farruqo, l'Hugo Prades, el Chicotriste, en Pedro Espinosa, en Javi Rivas, en Carles Vila, en Borlansa, i un munt més de companys del gremi del llàpis (amb nous talents lleidetans). Tot i el fred, vam passar-ho d'allò més bé.

El fin de semana estuve en Lleida, invitados por la maravillosa gente de Humoràlia -Paco, Marçal, Txapis...- para celebrar el tradicional "Humoreix", encuentro de caricaturistas en la calle. El encuentro sirvió de marco par ala presentación de mi libro sobre Bagaria. Fue una experiencia fantástica (como siempre) dibujar a la gente de Lleida acompañado del talento de Napi, Farruqo, Hugo Prades, el Chicotriste, Pedro Espinosa, Javi Rivas, Carles Vila, Borlansa, Luichi, Jesús, y un puñado de compañeros del gremio del lapiz (con nuevos talentos leridanos). A pesar del frío nos pegamos unas buenas risas.

Foto de la presentació amb en Javi Rivas, Marçal, un servidor, l'Ermengol i en Napi.

Comentaris

Anònim ha dit…
Que me los he leído todos y para no agobiarte te escribo una felicitación que vale por todos ¿Oka? Muy buenas todas las viñetas. Genial la del Chavez. Ja, ja, ja…
Una pregunta ¿No serás o has vivido o veraneado hace años en Castelldefels? Tu cara me suena muchísimo…

Un abrazo.
Mike Franco ha dit…
Je, je... mira, dos pardals d'un sol tret xD
Aquestes reunions han de ser molt entranyables com a poc :P

Quin fart de fer caricatures, llavors, no? xD
CLAUDIO KAPPEL ha dit…
Amigo Kap, que cantidad de eventos este año eh, has estado de acá para allá! Fantásticos tus trabajos para los calendarios. Un fuerte abrazo de tu amigo Kap... pel
Kap ha dit…
Hasta: Muchas gracias. Que yo sepa no he pisado nunca Castelldefels City. En cambio alguna vez me he dejado caer por Castelldefels playa (bueno, cuatro o cinco veces en toda mi vida) pero si me hubieses visto en bañador, seguro que te acuerdas de mi cuerpo serrano...

Mike: Sí. Jo m'ho passo molt bé tot i que si, hi ha moments en que et fas un fart de dibuixar... però quan podriem parar de dibuixar, a la hora dels àpats, aleshores ens posem a dibuixar-nos entre nosaltres... o sigui que no parem!

Claudio: Me alegra mucho tu visita virtual.

Entrades populars