Coses...

  • El nou número de Tebeosfera està realitzant un interessantissima feina sobre els joveníssims dibuixants del país, entre els que hi ha amics de la casa com Tres o Runtime-error. Per cert, hom pot esdevenir soci de l'Associació Cultural Tebeosfera. És bo pel fetge.
  • El Festival del Humor Rojo, previst per novembre s'ha anat endarrerint. La idea es bona perà la Corona encara espanta el personal. Sembla ser que tindrà lloc durant la primavera. Mentrestant, la organització fa de les seves en aquest blog.
  • Un llibre que es mereixeria una entrada del blog per ell solet: Non de Dieux! Obra col.lectiva de 72 dibuixants d'arreu del món (un de Berga) contra la intolerància religiosa. Prova d'agudesa visual: un dels gargots de la portada és part d'un dels meus acudits...


  • El nuevo número de Tebeosfera está realizando un interesantisima trabajo sobre los jovencísimos dibujantes del país, entre los que hay amigos de la casa como Tres o Runtime-error. Por cierto, uno puede hacerse socio de la Asociación Cultural Tebeosfera. Es bueno para el riñón.
  • El Festival del Humor Rojo, previsto para noviembre pasado se ha ido retrasando. La idea es buena pero la Corona sigue asustando a algunos. Parece que tendrá lugar en la primavera. Mientras, la organización hace de las suyas en este blog.
  • Un libro que se merecería una entrada del blog para él solito: Non de Dieux! Obra colectiva de 72 dibujantes de todo el mundo (uno de mi pueblo) contra la intolerancia religiosa. Prueba de agudeza visual: uno de los monos de portada es parte de una de mis viñetas.

Comentaris

Tot Barcelona ha dit…
Salut...tengo ganas de verte por la mañanas en La Vanguardia...de verte de criticarte, de reirme y de no reirme porque, me cago en todo con tus chistes que no lo son, son la puta crítica a lo cotidiano y suprfluo....Salut. Su Miquel
Kap ha dit…
Gràcies Miquel... un cop a la setmana és una bona dosi... encara que caigui en dilluns. Tenim pendents alguns tractes, a veure si trobem la manera de concretar!

Entrades populars