Perich

Demà, 1 de febrer, farà 20 anys d'un dia trist per a l'humor, un dia trist per a les veus crítiques, un dia trist per als inquiets, els inconformistes i el somiadors. Un dia trist pel país. Farà 20 anys que va morir Jaume Perich.



Per recordar un humorista, un pensador, un dibuixant, no hi ha res millor que recuperar els seus dibuixos, els seus pensaments, les seves invectives satíriques carregades de lúcida mala llet. Això és el que volem fer al llibre El Perich sense caducitat. 

He tingut l'honor i el plaer de poder encarregar-me de fer possible un llibre que recupera la vigència de Perich, reivindica el seu llegat, mostra la seva clarividència i aplega els testimonis d'una bona colla d'amics, companys i admiradors del Perich (no hi són tots els que hi haurien de ser, però ja se sap...).



Ahir el vem recuperar a la ràdio, avui i demà a la premsa escrita, i la setmana que ve, a la presentació del llibre, a la Casa del Llibre de Rambla Catalunya on esteu tots convidats...


Comentaris

Tot Barcelona ha dit…
Gracies ¡¡¡
Salut
Pep Roig ha dit…
Fa anys, al director del diari Ultima Hora vaig demanar-li un espai permanant per als meus acudits, ja que mai es publicavien a una pàgina concreta, la qual cosa suposava que algunes vagades no tenien espai. Em va donar a triar, el Perich o jo. Naturalment, vaig triar el Perich i jo vaig continuar en precari, però gaudint de qui sempre he admirat.
Enhorabona per la teva nova tasca. No podía estar en millors mans. Jo no podré venir a la presentació. Però vull que aquest llibre en el millor espai de casa meva, a Inca, on tens ca teva.

Una abraçada
Pep Roig

Entrades populars