Arnold Roth

Arnold Roth és un dels grans dibuixants d'humor de la segona meitat del segle XX. Il.lustrador, cartellista i portadista de llibres, discs i tot el que pugui tenir portada, els seus dibuixos han aparegut a les principals publicacions d'arreu del món, des de The New Yorker a Punch o Playboy. Si en voleu saber més coses, aquesta és la seva web i aquí la seva entrada a la Vikipedia.

Doncs aquest veterà dibuixant ha estrenat bloc fa poc. Val la pena afegir-lo a la llista; es diu Humblug i s'actualitza, més o menys, dia sí i dia no.


Arnold Roth es uno de los grandes dibujantes de humor de la segunda mitad del siglo XX. Ilustrador,c artelista y portadista de libros, discos y todo lo que sea susceptible de tener una portada, sus dibujos han aparecido en las principales revistas del mundo, desde The New Yorker a Punch o Playboy. Para saber más, esta es su web, y esta su entrada en la Wikipedia.

Pues nada, que el señor Roth ha estrenado blog. Vale la pena añadirlo a la lista de seguimiento. Se llama Humblug y se actualiza, casi día sí día no.

Comentaris

Tot Barcelona ha dit…
joder con los demás ¡¡¡¡ coño, haga Ud como hacía hace un mes, ponga su dibujo después de las 12 del mediodía y que los que compramos la Vanguardia podamos decir nuestros pareceres, lo demás, una mierda atada al palo un gallinero ¡¡¡...Y si, siga poniendo el dibujo de este, o aquel (a mí ya me cuadra, aprendo), pero se nos jodió el poder discernir, descifrar, criticar, opinar o platicar con el creador...Se las haga Ud con el grupo Godó ...¡¡¡salut, le sigo
Kap ha dit…
Home, en podem parlar igual dels meus gargots tant si són aquí com en un altre lloc... el que passa és que no m'agrada repetir-me, no em voldria fer pesat saturant la xarxa de dibuixos meus...
Gràcies de totes maneres,

Entrades populars