Varia

Una entrevista ben interessant al Pepe Farruqo, un dels humoristes gràfics més trempats del moment que ens fa riure des de les pàgines de El Economista, a la revista digital La Mary Posa, el pdf aquí.

Ana Von Rebeur ens convoca pel Fòrum Internacional de caricaturistes per la pau i la llibertat d'expressió quees farà a Bogotà enguany.

El Premi Internacional d'Humor Gat Perich d'aquest any ja te data: serà el 17 d'Abril. El jurat es reuneix properament per escollir el nom (o noms) de l'humorista que merita el premi en aquesta edició.

Omar Zevallos anuncia l'aparició del número 27 de la revista digital Artefacto de artistas. Interessant número que recorda Jaume Perich en el 15 aniversari de la seva mort, un extens reportatge sobre Horacio Cardo -un dibuixant magistral força desconegut per aquí-, i també parla del dibuixant francés Zep i el seu darrer llibre sobre sexe; de Magola, el personatge creat per Nani; i de Paracuellos, l'obra de Carlos Giménez premiada a Angouleme...

Mario Natangelo, després de l'èxit de la Kermesse d'humorisme que va organitzar l'any passat, convoca una segona edició de la Rassegna Satirica, que es celebrarà a Nàpols, Roma i també viatjarà fora d'iItàlia. El tema d'enguany, el color negre, que permet un viatge del racisme al feixisme.




En la revista digital La Mary Posa, una entrevista muy interesante a Pepe Farruqo, uno de los humoristas gráficos más divertidos del momento que nos hace reír desde las páginas de El Economista, el pdf aquí.

Ana Von Rebeur nos convoca por el Foro Internacional de caricaturistes por la paz y la libertad de expresión que es realizará en Bogotá este año.

El Premi Internacional d'Humor Gat Perich de este año ya tiene fecha: será el 17 de Abril. El jurado se reunirá próximamente para escoger el nombre (o nombres) del humorista que merezca el premio en esta edición.

Omar Zevallos anuncia la aparición del número 27 de la revista digital Artefacto de artistas. Interesante número que recuerda a Jaume Perich en el 15 aniversario de su muerte, en el que encntramos también un extenso reportaje sobre Horacio Cardo -un dibujante magistral bastante desconocido por aquí-, y también nos informa sobre el dibujante francés Zep y su último libro sobre sexo; sobre Magola, personaje creado por Nani; y de Paracuellos, la obra de Carlos Giménez premiada en Angouleme ...

Mario Natangelo, tras el éxito de la Kermesse de humorismo que organizó el año pasado, convoca una segunda edición de la Rassegna Satirica, que se celebrará en Nápoles, Roma y también viajará fuera de iItalia. El tema de este año, el color negro, que permite un viaje del racismo al fascismo.

Comentaris

Sergi ha dit…
Enguany aquest any el Gat Perich hauria de retre un homenatge en Fernando Krahn...gran poeta de la vinyeta gráfica!!!
elii ha dit…
que fort!jaja yo tambe em puncho pero am el captus xd ( es broma poma:)) que res que mersi per el comentari i que res que a veure si quedem per fer alguna cosa ben artistica. salut i forca pd:em cunegut al guardiola xd eliselis jaja dw kap att: elii

Entrades populars