Manar! Manar! presentat en societat

Bé, ahir vaig acabar la tongada d'acudits diaris a La Vanguardia, pel què tornarem al ritme setmanal i hauré de troba altres materials per omplir aquest bloc. L'autobombo mai no va malament, per això us deixo aquesta pàgina de La Vanguardia d'avui on es parla de l'acte d'ahir...

Ayer acabé lo de dibujar el chiste diario de La Vanguardia para retomar mi ritmo semanal. Eso implica tener que encontrar otros materiales para llenar el blog. Como el autobombo nunca falla, os dejo esta página de La Vanguardia que habla de la presentación de ayer...

Comentaris

Sergi ha dit…
Finalment em va sortir un compromis d'ultima hora,pero ja hi vaig pensar.
Va anar be?...va fallar el Mossen?
Josep ha dit…
El Mossen Ballarin no va vindre, oi?

Per cert, molt bo el cava, i quin parell de monuments les dues hosteses de la Bertrand. Quines dones!!
Bernal ha dit…
Una pena que me pillase lejos. Seguro que fue de maravilla.

Abrazos!!
Franchu ha dit…
M'he comprat La Vanguardia només per la teva noticia, jo ahir estava muntant una despedida de solter poer un colega... Espero que anes molt bé... per cert veient que diuen que hi havia un bon parell d'Hostesses... tens els telefons? Un parell d'hostesses streapers ens farien molta falta...jejeje

¡¡¡ABRAÇADOTES!!!
Kap ha dit…
Sergi: No hi pateixis, la condició per venir a aquestes coses és no tenir res millor a fer... El mossén, pobre, no v apoder venir, acabat d'operar de catarates, es va donar un cop a l'ull...

Josep: La gran majoria de la gent que va anar a la presentació va fer-ho per les hostesses, no pas per que els hi interessés ni jo ni el meu llibre...

Berna: Estuvo muy bien, la verdad. Llené sin tener que tirar de parientes...

Franchu: vaja, a veure si ho noten que pugen les ventes quen hi surto jo... A disfrutar de la festa del comiat de solter!

Entrades populars